Wideo interaktywne

Wideo interaktywne

Zastanawiasz się czasem, jak dotrzeć do wielu różnych klientów jedną reklamą?
Jak sprawić, by więcej osób chętnie oglądało całe twoje wideo, angażowało się i chciało powtórki jeden, dwa, kilka razy z rzędu?

A może by pozwolić widzowi wybrać, co chce oglądać?
A może by pozwolić widzowi samemu tworzyć film?

Tu z pomocą przychodzi wideo interaktywne. Oto przykładowe filmy:

Sprawdź, co proponuje Gaiam TV.

Zobacz, jak TOYOTA angażuje kierowców.

Pobaw się smartfonem SAMSUNGA.

Wyobraź sobie, że twój klient ogląda wideo adresowane dokładnie do niego niezależnie, czy jest kobietą, czy mężczyzną, czy ma 26, czy 62 lata. Bez różnicy, jaką ma pracę i jak spędza wolny czas.
Wyobraź sobie, że twój klient sam powie Ci, czego potrzebuje i w jaki sposób chce to otrzymać, a wszystko to zrobi podczas oglądania jednego filmu.
Te i wiele więcej możliwości daje wideo interaktywne, które z przyjemnością pomogę Ci wdrożyć. To właśnie innowacyjne wykorzystanie wideo jest moim zdaniem przyszłością reklamy i komunikacji biznesowej nie tylko w internecie.

Przykłady interakcji:
– wybór A/B
– wybór jednej z wielu opcji
– formularz kontaktowy
– zapis na listę mailową,
– link do strony lub serwisu społecznościowego
– menu / rozdziały – szybki dostęp do wybranych fragmentów film

Filmy interaktywne działają na wszystkich przeglądarkach i urządzeniach mobilnych. Maksymalizują konwersje dzięki interaktywnym lejkom wideo, które pokazują idealną ofertę w idealnym momencie. Pomogą budować listy mailowe, dokonać sprzedaży prowadzonej z autopilota i uzyskać 100% darmowego ruchu w wyszukiwarce. Mogą dwukrotnie zwiększyć liczbę konwersji, trzykrotnie zaangażowanie widza i uzyskać nawet 14 razy wyższy współczynnik klikalności.

Chcesz wdrożyć wideo interaktywne w swojej firmie? Umów się na bezpłatną konsultację.

Na tym blogu dowiesz się m.in.:

Nieaktywne linki to tytuły zaplanowanych wpisów. Dołącz do listy mailowej, by otrzymać informację o nowych publikacjach.

Odbierz prezent